Thursday, 21 February 2013

beruang dan kuda diracun

beruang betina dan kuda jantan mati diracun oleh seseorang yang tidak dimaklumkan namanya di zoo melaka         akibat cinta mereka tidak direstui oleh manusia yang tidak berhati perut berkenaan..apalah nak jadi dunia sekarang..=_="

daripada kau racun binatang kat zoo baik kau racun je lembu-lembu kat tepi jalan sepanjang jalan endau-mersing ni...kalau aku tau cmne nak racun lembu-lembu tu, bukan kata lembu dengan tuan lembu aku racun...daripada hidup menyusahkan orang baik mampos...tuan lembu pun sama bodoh macam lembu...

2 comments:

Miss Za said...

tolong racun skali anjing kat kampung aku^^

slay stuck said...

hahaha...cantik jgak tu...